Vrijdag 4/11: adios Buenos Aires - Reisverslag uit Colonia del Sacramento, Uruguay van Kevin&Xena - WaarBenJij.nu Vrijdag 4/11: adios Buenos Aires - Reisverslag uit Colonia del Sacramento, Uruguay van Kevin&Xena - WaarBenJij.nu

Vrijdag 4/11: adios Buenos Aires

Blijf op de hoogte en volg Kevin&Xena

06 November 2016 | Uruguay, Colonia del Sacramento

Vandaag namen we de boot van Buenos Aires naar Colonia del Sacramento. Slechts een uurtje varen, bracht ons al in dit prachtige Uruguayaanse havenstadje.
Om rustig de sfeer eerst wat op te snuiven, aten we iets op het pittoreske dorpsplein en zochten we een hostel op het internet.
In de namiddag installeerden we ons op onze slaapplek en trokken we de "stad" (het is echt piepklein) in om op verkenning te gaan.
Tegen het avondeten waren we het erover eens: dit is echt een heerlijke plek. Supermooi decor, rustige sfeer en ongelooflijk vriendelijke mensen. Wij hadden al erg goede ervaringen in Buenos Aires, maar hier trekken ze vriendelijkheid een andere dimensie in! :-)
Waar we nog heel hard aan moeten wennen, is dat elke auto (veel oldtimers!) hier voor je stopt van zodra je aanstalten maakt om over te steken. In BA leerden we net het omgekeerde...daar gaven ze soms precies gas bij :-)
Uruguay bevalt ons alvast op het eerste zicht!

X