Zondag 6/11: Montevideo - Reisverslag uit Montevideo, Uruguay van Kevin&Xena - WaarBenJij.nu Zondag 6/11: Montevideo - Reisverslag uit Montevideo, Uruguay van Kevin&Xena - WaarBenJij.nu

Zondag 6/11: Montevideo

Blijf op de hoogte en volg Kevin&Xena

12 November 2016 | Uruguay, Montevideo

Normaal gingen we wat rondwandelen in de binnenstad vandaag, maar we zitten in een leuk en goed hostel en ze schrijven hier elke dag op een krijtbordje wat er te doen valt in Montevideo en één van die dingen trok onze aandacht...patisseriefestival! :-) Met een groepje van 5 uit ons hostel trokken we naar Hotel Hermitage om alle patissierstandjes een bezoekje te brengen en alle lekkers uitgebreid te proeven ;-) Om van al dat proeven te bekomen, luierden we met z'n allen (Française Eugenie, Braziliaan Tiago en Amerikaan Joel) een namiddagje op het strand van Pocitos en namen daar onze eerste echte duik in het water van El Rio de La Plata.

Xxx

• 12 November 2016 - 19:23

Birgit:

Ola!
    Fijn te horen dat alles al goed verlopen is.
    Wat een unieke ervaringen!!
    Hoe gaat het met onze mini -versies :-) !

Dikke xxx

• 13 November 2016 - 00:57

Xena:

Supergoed hoor. Jij reist overal mee naartoe aan m'n handtas en Nancy aan Kevin z'n dagrugzak :-D 't Is moeilijk om jullie goed op de foto te krijgen want jullie zijn zo klein :-)