Maandag 14/1: van La Paloma naar Rocha - Reisverslag uit Rocha, Uruguay van Kevin&Xena - WaarBenJij.nu Maandag 14/1: van La Paloma naar Rocha - Reisverslag uit Rocha, Uruguay van Kevin&Xena - WaarBenJij.nu

Maandag 14/1: van La Paloma naar Rocha

Blijf op de hoogte en volg Kevin&Xena

18 November 2016 | Uruguay, Rocha

De laatste dag in hostel Arazá eindigden we in schoonheid: met een surfles door Nacho. De tips deden duidelijk hun werk, want binnen het half uur stond Kevin recht (en was ik erbij om alles op beeld vast te leggen ;-)). Direct na de les pakten we onze rugzak op (geen tijd om te douchen) en stapten we naar de bushalte om richting Rocha te vertrekken.
In Rocha hadden we om 14u afgesproken met onze nieuwe gastheer Ignacio die ons met de wagen naar z'n (afgelegen!) boerderij zou brengen. Na een korte rondleiding werden we al meteen aan het werk gezet en mochten we het terras onkruidvrij maken.
Het was een drukke dag dus veel meer dan 's avonds ons kostje koken en het bed induiken zat er niet meer in :-)