Dinsdag 1/11: Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Kevin&Xena - WaarBenJij.nu Dinsdag 1/11: Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Kevin&Xena - WaarBenJij.nu

Dinsdag 1/11: Buenos Aires

Blijf op de hoogte en volg Kevin&Xena

02 November 2016 | Argentinië, Buenos Aires

Het regende vandaag...en niet een klein beetje! We deden het rustig aan (eigenlijk heel de week al :-)) en genoten van een royaal ontbijt met eitjes en vers brood. Voor het brood moesten we wel bijna met een bootje naar de bakker :-D
In de namiddag hield het op met regenen en verkenden we de buurt Palermo. We startten in de Japanse tuin (heel erg overroepen trouwens) en trokken door naar Parque de 3 febrero, een mooi en groot park uit de jaren 40 met een meer en gigantische rozentuin.
Na een aperitiefje (lees: artisanaal biertje) probeerden we 's avonds nog een restauranttip van onze Air Bnb-eigenaars uit: La Mezetta. Kortweg de lekkerste pizza die we ooit gegeten hebben...mmm! La Mezzeta is een lokale pizzeria met authentieke pizza's van hier. Veel dikkere korst, krokant gebakken in olie, rijkelijk belegd...een echte smaak-(en calorie-)bom! Bestellen doe je in het Spaans, want net zoals bij de andere restauranttips kan je hier in de verste verte geen toeristen bespeuren, met uitzondering van "Los dos Belgas" dan ;-)

Hasta la proxima!

• 04 November 2016 - 23:30

Nancy:

Ja ja Xena,ik kreeg het water in mijn mond.
    Is het net zo goed als bij de foodies?
    Hier is echt duidelijk dat je heel graag eet,denk aan de kilootjes he..Is het daar warm?
    Voor mij was 1november verhuis dag.
    Onze Pepijn is de deur uit.Is raar hoor.