Di 22/11:Di 22/11: naar La Quebrada de los Cuervos - Reisverslag uit Rocha, Uruguay van Kevin&Xena - WaarBenJij.nu Di 22/11:Di 22/11: naar La Quebrada de los Cuervos - Reisverslag uit Rocha, Uruguay van Kevin&Xena - WaarBenJij.nu

Di 22/11:Di 22/11: naar La Quebrada de los Cuervos

Blijf op de hoogte en volg Kevin&Xena

26 November 2016 | Uruguay, Rocha

Vandaag was een reisdag. We maakten een ochtendwandeling door de duinen, ontbeten met zicht op zee en sprongen dan terug op de "safarivrachtwagen" om naar de bewoonde wereld te rijden. Daar wilden we een bus nemen naar Treinta y Tres, de dichtstbijzijnde stad bij natuurpark Quebrada de los Cuervos. Helaas was die er niet en moesten we via Castillos naar Rocha terug om dan de bus naar Treinta y Tres (=33; wat een naam voor een stad) te kunnen nemen. We kwamen rond 14u aan in Rocha en wat bleek? Onze aansluiting was er pas om 19u! :-S Dat betekent verplichte ontspanning: uitgebreid lunchen, boodschapjes doen, ijsje eten, boekje lezen in het park, koffietje drinken... :-D
Uiteindelijk kwamen we pas iets na middernacht toe in onze hostel, maar hé, het noemt dan ook 'reizen' en niet 'vakantie' (*kuch kuch) :-P