Dag 1: Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Kevin&Xena - WaarBenJij.nu Dag 1: Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Kevin&Xena - WaarBenJij.nu

Dag 1: Buenos Aires

Blijf op de hoogte en volg Kevin&Xena

27 Oktober 2016 | Argentinië, Buenos Aires

Het is officieel: we zijn de grote plas over dus het avontuur is begonnen! Na een laatste 2 drukke dagen (toch nog veel geregel op het einde ;-)) zijn we heelhuids toegekomen in Buenos Aires.
We hebben wel eventjes getwijfeld of we wel moesten vertrekken... De wasmachine heeft het de ochtend van vertrek begeven (was opgesloten en nat, deur geforceerd, water opdweilen...). Was dat een slecht voorteken? :-S En toen we er bij stilstonden... de avond voordien kregen we bij de online check-in ook al een melding dat de vlucht overboekt was, mét de vraag of we ons vrijwillig wilden opgeven om op een latere vlucht te stappen. Gelukkig bleef het daarbij en ziet alles er voorlopig goed uit :-)
We hebben de bus en de tram naar onze Air BnB makkelijk teruggevonden, een goed lunchadresje gekregen van de gastheer en al wat boodschapjes gedaan. Alles loopt dus op rolletjes.
Behalve misschien dat ene kleine relatietestje waarbij een van ons beiden de bankkaart in de ATM van de luchthaven heeft laten zitten na onze eerste (en voorlopig enige) geldafhaling. Maar dat is niks om over naar huis te schrijven, toch? :-)

• 28 Oktober 2016 - 08:01

Isabelle:

AH, heerlijk dat jullie al iets laten horen!

Super dat jullie goed toegekomen zijn!
    Het ziet er daar al goed weer uit!

Reken maar op nog wat relatietestjes :-)
    Maar de ATM, niet jullie fout, dat heb ik daar in de luchthaven ook al tegengekomen, het ligt aan dat machine ;-)

Super veel plezier nog!

Isabelle

• 28 Oktober 2016 - 15:31

Nancy Kras:

Super tof dat jullie goed aangekomen zijn.

Jullie zien er heel relaxed uit ook al hebben jullie de nodige kleine ongemakke al overleeft.

Geniet ervan en ja er zullen nog wel relatietestjes volgen.

Nancy

• 29 Oktober 2016 - 12:20

Catherine :

hey Kevin en xena, poging nr 3
    Zeer leuk om iets van jullie te horen
    Ik hoop dat het daar super gaat met jullie
    En dat we nog veel leuke verslagen van jullie krijgen
    Dikke kus x

• 29 Oktober 2016 - 18:14

Xena:

Leuk om jullie berichtjes te lezen! :-)

@ Isabelle: het is inderdaad aangenaam weer. Rond de 20 graden, precies lente. 's avonds koelt het goed af dus ook ideaal om te slapen.
    De kaart...ja...'t zal inderdaad aan 't machien gelegen hebben ;-)

@Nancy: merci voor de gelukswensen. Voorlopig niks meer tegengekomen. Hout vasthouden :-)

@ Catherine: 3de poging? Is de website niet zo gebruiksvriendelijk? Ik doe m'n best om regelmatig iets te schrijven! X

• 29 Oktober 2016 - 19:01

Birgit:

Ola!

YES, het avontuur waar jullie zo lang op gewacht hebben is van start gegaan!!!
    Geen slecht voorteken die kapotte wasmachine, enkel al een veelbelovende start van de avontuurlijke reis

• 29 Oktober 2016 - 20:12

Catherine :

Jawel, hoor ik was gewoon vergeten m'n naam in te vullen

• 03 November 2016 - 20:04

Astrid:

Kiekeboe,
    Wat leuk om jullie zo te kunnen volgen. Geniet van elkaar en het mooie avontuur.