Dinsdag 8/11-zondag 13/11: La Paloma - Reisverslag uit La Paloma, Uruguay van Kevin&Xena - WaarBenJij.nu Dinsdag 8/11-zondag 13/11: La Paloma - Reisverslag uit La Paloma, Uruguay van Kevin&Xena - WaarBenJij.nu

Dinsdag 8/11-zondag 13/11: La Paloma

Blijf op de hoogte en volg Kevin&Xena

14 November 2016 | Uruguay, La Paloma

Maandagavond kwamen we toe in hostel Araza waar we als workawayers aan de slag gingen. De taakverdeling was meteen duidelijk: kuisen voor de vrouwen, klusjes voor de mannen (pfff, ik wou dat ik een man was)!
Op zich is het voor de rest wel een hele goede deal: 4 uurtjes werken in ruil voor een hele dag gratis eten en gratis overnachting. Rond 13u30 lunchen we met de hele groep (eigenaars Nacio & Beba en de andere workawayer, Maria). Meestal koken Nacio en Beba 's middags en dat doen ze goed en rijkelijk ;-) 's Avonds staan we altijd zelf in voor ons kostje.
We profiteren er hier van om zoveel mogelijk naar het strand te gaan en de surfplanken van het hostel te gebruiken om het allemaal wat uit te proberen. Ik heb dat al snel opgegeven... Een golfje van 1meter (of een halve meter) joeg me al de stuipen op het lijf:-S Voor mij dus liever de ONDERwaterwereld ;-)
Op dinsdag verrastte de bende van Che Lagarto (Montevideo) ons met een bezoek. Keigezellig. Hoewel het ons aan gezelschap nog niet echt ontbrak aangezien alle honden hier in La Paloma een vrij leven leiden en je met plezier vergezellen op al je uitstapjes! :-)
Morgenmiddag trekken we naar Rocha waar we gaan werken op een boerderij. Daar heb ik echt zin in! Tenminste als ik ook op het land mag en niet enkel moet koken en kuisen...! :-D
Ik weet niet of we daar WIFI zullen hebben en hoe de kwaliteit zal zijn. Als je ons niet hoort...geen zorgen...we zitten tussen de koebeesten!

Groetjes, Xena!

  • 14 November 2016 - 12:18

    Christophe:

    Ai, klusjes, komt dat wel goed?
    Is jullie Skype-account al in orde?

  • 16 November 2016 - 19:18

    Catherine:

    Hoi Kevin en xena,
    Heb dit maar pas gelezen,
    Jullie beleven daar wel de tijd van jullie leven e
    Ik hoop dat Kevin 's klusjes niet te moeilijk waren

  • 16 November 2016 - 19:18

    Catherine:

    Hoi Kevin en xena,
    Heb dit maar pas gelezen,
    Jullie beleven daar wel de tijd van jullie leven e
    Ik hoop dat Kevin 's klusjes niet te moeilijk waren

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kevin&Xena

Actief sinds 20 Okt. 2016
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 7179

Voorgaande reizen:

26 Oktober 2016 - 26 April 2017

Backpacken in Zuid-Amerika

Landen bezocht: