Buenos Aires: 30&31/10 - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Kevin&Xena - WaarBenJij.nu Buenos Aires: 30&31/10 - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Kevin&Xena - WaarBenJij.nu

Buenos Aires: 30&31/10

Blijf op de hoogte en volg Kevin&Xena

01 November 2016 | Argentinië, Buenos Aires

Zondag trokken we naar een van de bekendste markten van Buenos Aires: die van San Telmo. Enkele straten vol met souvenirs, maar ook kledij, eten, antiek, muziek... Een beetje de Gentse Feesten in het klein :-)
Ondertussen hebben we onze culinaire tour verder gezet en gingen we koffie drinken in Coffee Town, een broodje biefstuk eten in een lokaal kotje en artisanale biertjes drinken in cafés Kingston en Sexton. In die laatste maakten we kennis met een Argentijns koppel: Gustavo en Fernanda. Ook al sprak zij geen Engels en hij slechts een beetje, de combinatie met onze woordjes Spaans werkte en we hadden een supergezellige avond. Zo gezellig dat we besloten om de volgende avond samen naar Konex te gaan waar elke maandag La Bomba de Tiempo plaats vindt: een fantastisch spel van improvisatie-percussie, geleid op basis van handgebaren door een dirigent. Nadien hebben Fernanda en Gustavo ons nog meegenomen naar een milonga (tangosalon) met een magische sfeer.
Dit wordt beslist een van onze mooiste herinneringen aan Buenos Aires.