Donderdag 3/11: in Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Kevin&Xena - WaarBenJij.nu Donderdag 3/11: in Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Kevin&Xena - WaarBenJij.nu

Donderdag 3/11: in Buenos Aires

Blijf op de hoogte en volg Kevin&Xena

05 November 2016 | Argentinië, Buenos Aires

Na een beetje planning (voor slaapplek en werk) in Uruguay zijn we in de voormiddag naar de wijk La Boca getrokken. La Boca is een erg arme havenwijk, bekend om z'n kleurrijke huisjes gemaakt van recuperatiemateriaal van afgedankte schepen.
Na La Boca hebben we "thuis" even ontspannen in de sauna en jacuzzi van het appartementencomplex (oh jawel :-)) alvorens een bezoek te brengen aan het kerkhof van Recoleta. Het kerkhof is gemaakt in dezelfde stijl als Pere Lachaise en is echt een oase van rust (ja...eeuwige rust) in de drukke stad. De moeite waard om te bezoeken.
's Avonds waren we bij Gustavo en Fernanda thuis uitgenodigd om samen te eten. We hebben opnieuw een ontzettend gezellige tijd gehad met hen en hebben ondertussen een warme vriendschap gesmeed op korte tijd. We maakten ook plannen om misschien samen Kerstmis te vieren in het Noorden van Argentinië. We zullen zien of dat lukt!

Warme groetjes

• 05 November 2016 - 11:55

Amanda:

Hey Xena en Kevin!

Wat fijn dat het zo goed met jullie gaat!
    Ik heb nu pas al jullie verslagen kunnen lezen. Ik ben blij dat jullie goed aangekomen zijn en het naar jullie zin hebben! Amai, ik wist niet dat er zo veel te zien was in Buenos Aires en zo tof dat jullie op korte tijd al vrienden gemaakt hebben :)

Geniet nog van Buenos Aires en veel plezier in Uruguay,
    en ik hoop dat het verder zo goed gaat als tot nu toe!!

Groetjes, Amanda

• 06 November 2016 - 14:22