Dag 7: woe 2/11 - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Kevin&Xena - WaarBenJij.nu Dag 7: woe 2/11 - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Kevin&Xena - WaarBenJij.nu

Dag 7: woe 2/11

Blijf op de hoogte en volg Kevin&Xena

05 November 2016 | Argentinië, Buenos Aires

Vandaag verhuisden we van de wijk Collegiales naar een appartementje aan de rand van Puerto Madero, een half uurtje wandelen van de ferry naar Uruguay. Dat zal handig zijn als we de boot naar Colonia nemen binnen enkele dagen.
In de namiddag verkenden we de stad verder, met als hoogtepunt een bezoek aan El Ateneo Gran Splendid. El Ateneo is een bibliotheek die door The Guardian uitgeroepen werd tot 2e mooiste bibliotheek ter wereld (op nr. 1: Maastricht. Allen daarheen!:-))
We sloten de dag af met een héérlijke maaltijd in Café San Juan (echt een aanrader!). We hebben hier nog geen enkele keer slecht gegeten, dankzij de tips van Mica en Martin van onze eerste Air Bnb, maar ook dankzij een goede foodblog over Buenos boot nr Colonia : pick up the fork.

Dat was het voor vandaag...

Groetjes!